Dag 15- Mina drömmar

Återigen, en dag försenad med det här, men jag gör som sist. Två inlägg idag istället.

Jag har massor med drömmar. Jag är en drömmare ;-)
Min största dröm är ju ett långt och lyckligt liv, både för mig och mina nära och kära. Jag drömmer om att mamma blir frisk (orealistisk), jag drömmer om ett långt och lyckligt liv för mina barn (realistisk).
Jag drömmer om högsta vinsten på lotto (orealistisk) och om ett fantastiskt jobb (realistisk).

Jag vill ha ett jobb som jag tycker är fantastiskt roligt och samtidigt bra betalt. Att älska att gå till jobbet varje dag, men samtidigt så bra betalt att jag inte behöver jobba heltid. Jag drömmer om att jobba mindre (alltså deltid) så jag kan vara mer med mina barn! 

Jag drömmer om att vårt hus skulle vara färdigrenoverat. Vi älskar vårt hus, men det är alldeles för mycket att göra. Tänk om det hade varit färdigt! Det var roligt i början att renovera, men 5 år senare är det nästan bara ett stressmoment.
Jag drömmer om att resa.
Jag drömmer om att Ola får jobba med det han vill.
Jag drömmer om att nå min målvikt.

Jag har många fler drömmar. Så fort man har uppfyllt en så strävar man efter nya mål och får nya drömmar. Vad vore ett liv utan drömmar?

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!