Grattis brorsan!

Idag fyller storebror år! Stort grattis till honom!!!
Igår var vi hos honom på kalas. Mycket trevligt var det :-)
Hans present från oss var att vi ska hjälpa honom att fixa framsidan av huset på lördag. Egentligen skulle vi gjort det igår redan men det var sagt att det skulle regna hela helgen, därför sköt vi på det. 
Vi tar en hel dag av vårt eget husbyggande för att hjälpa honom, men det är okej, vi vet att han behöver hjälp och nu är vi så många så det ska säkert gå bra!

Bjuder på en bild på Diza från igår strax innan vi åkte på kalaset!



Jag hjäpte henne med klänning och håret och "sminket", sen gick hon upp på sitt rum och när hon kom ner hade hon med sig sin glitterväska, halsband och solbrillor :-)
Tror ni mig när jag säger att vi INTE säger till henne att posa??
Hon gör det het sjävmant, vi säger bara att vi vill ta foto på henne! Hon älskar att "modella"!!!
Otrolig! Men ni kan tro att vi får mååånga roliga bilder! 

I eftermiddags kom jag på att vi har brölopsdag imorgon! Kan ni fatta det?? 2 år!! Redan!
Men eftersom jag hade glömt bort det så förväntar jag mg inte att Ola kommit ihåg att köpa något imorgon, var ju trots allt jag som påminde honom... 

Jaja, vi får väl se.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!