Vintage Stories

Jag har länge gått och sneglat på Kappahls senaste kollektion, Vintage Stories. Jag vet inte vad det är men jag älskar den! Den är så fräsch och somrig och bekant på något sätt!
Jag har aldrig tidigare varit så glad i blommigt osv, men de blommiga mixat med en gammaldags stil, gör den bara så sockersöt!

Här är mina favoriter


Så gulligt att mamma och dotter kan matcha varandra!

Jag kan svära på att min syster hade en sån här (som också är en del av kollektionen) på 70-talet.

349118

Men det jag allra mest vill ha just nu är

394908
Är den inte söt! Denna är också från Kappahl, dock inte Vintage Stories...

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!