Ultraljudet

I fredags var jag ju på ultraljud och allting såg bra ut.
Det tog ganska lång tid för tjejen som gjorde ultraljudet var praktikant, så mätningarna tog ganska lång tid och gjordes två gånger på varje ställe.
Bebisen var livlig och flyttade sig mycket vilket antagligen inte hjälpte så mycket ;-)
Den lill* var ganska liten, så därför ska jag på nytt ultraljud om ca 2 veckor, jag har dock inte fått kallelsen än...

Jag skulle lägga in en av ultraljudsbilderna här, men det går inte. Får se sen om det går.

Tjingeling!


Uppdatering! När jag kom hem låg kallelsen i brevlådan! Om exakt 2 veckor bär det av på ultraljud nr 2 :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!