Trött på att vara trött

Var är koncentrationen??
Jag kan inte fokusera på mitt jobb just nu. Är SÅÅÅ uttråkad och tänker på en massa annat hela tiden.
Behöver vara ledig känner jag, men det är inte möjligt...

Igår gick jag upp och la mig med Diza klockan sju, vi skulle mysa innan hon skulle sova. Vad händer då?
Jo, mamma somnar såklart. Vaknar en timme senare, då är Diza fortfarande vaken...
Är så trött på att vara konstant trött. Tror det är därför jag har svårt att koncentrera mig också.
Skulle vilja orka gå upp I TID på morgonen, så Diza och jag kunde ta det lite lugnt någon gång och inte alltid stressa. Men jag försover mig varenda dag... 
Det hjälper inte att det är så himla fint väder heller, då längtar jag bara ut ännu mer. Varför kan det inte vara fint väder på helgerna när man är ledig?

Ola berättade att Diza varit ganska duktig nu när de varit hos doktorn. Först hade hon suttit stilla hos sin pappa, när de tittade i örat, men tydligen skulle de suga i örat också och det gick inte så bra...
Lite fick de, men inte allt.
Så nu ska hon få droppar i örat, så ska vi dit igen. Sen eventuellt ska vi till sjukhuset på remiss. Beroendes på vad de hittar...
Vi har problem att få ihop vem som ska gå med henne på alla besöken. Båda börjar få svårt att ta ledigt från jobb hela tiden. Det verkar ju inte heller som om antalet besök ska lätta inom snaraste framtiden.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!