Train

Train är ett amerikanskt rockband från San Fransisco, bildat 1994.
Gruppen består av Patrick Monahan, Jimmy Stafford och Scott Underwood.

Första gången jag hörde denna låten var i TV-serien Medium, när Alison åker till sjukhuset för att träffa sin kamrat som hon lärde känna under tiden hon låg på sjukhus med leukemi, bara för att få veta att hennes kompis förlorat kampen mot sjukdomen.
Vet inte om det är anledningen till att jag tycker låten är så bra eller om det bara är en bidragande faktor.

Låten kommer från Trains senaste album från 2009 Save Me, San Fransisco.
Låten heter; Hey Soulsister



Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hörde dem första gången när jag såg på Ellen DeGeneres show för nån vecka sen. Riktigt bra! =)

2010-04-12 @ 05:44:25
Postat av: Jag

Japp den är riktigt bra!! Fastnade direkt!

2010-04-12 @ 09:44:58
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!