Söndagsångest...

Idag har det inte gått i många knop här hemma...
Både Diza och jag sov länge imorse. Sen gjorde Ola pannkakor till frukost ;-)
Efter det åkte vi till mormor och morfar, där har vi varit hela dagen, fast vi egentligen skule vara hemma idag. Här behövs städas och tvättas, fast det får väl vara tills imorgon...
Men vi har haft väldigt trevligt idag (även idag) vi har ätit rester från gårdagen, sen har vi spelat Fas 10, ett ortspel so är väldigt roligt, men som tyvärr inte tillverkas längre. Så det är bara mina föräldrar som har det.

Just nu slötittar jag på TV i soffan samtidigt som jag bloggar. Familjen sover och fast jag inte ska jo´bba förrän på tisdag så har söndagsångesten kommit krypande...
Hade inte haft något emot att vara ledig lite längre. Har haft så mycket saker so jag skulle göra att kämma in på dessa lediga dagar, att man knapt hunnit känna att man varit ledigt. Lite surt är det...

Diza skulle sova över hos mormor och morfar både igår och idag, men båda gångerna så har hon ringt och velat att jag skulle komma och hämta henne. Hon är verkligen inne i en mammig fas just nu... lilla hjärtat :-)
Torktumlaren har gått i sönder (precis vad vi behöver just nu...) men jag hoppas innerligt att det är något vi kan fixa själva. Just nu är jag beroende av syrrans och mammas hjälp med den biten.

Jag ska försöka lägga in lite bilder från påsken här imorgon, men tanken är att vi skulle hitta på något imorgon. Som att åka till Tekniska Muséet eller något liknande ;-)
Imorgon går jag dessutom in i vecka 18 (snart halva tiden ;-)) så då kommer en ny uppdatering på graviditeten ;-)
På tal om det så var jag hos barnmorskan en av de hektiska dagarna innan påsken och lämnade prover, då passade vi även på att lyssna på bebisens hjärtljud, 135 slag/minut var det denna gång och det var fortfarande lika livligt där inne i magen ;-)
Ska bli spännande att se vad det är för en liten krabat som befinner sig där inne om ca 4,5 månader!!

Tjingeling!    

Kommentarer
Postat av: Linda

Fas 10?! Det var längesedan... Vi har ett oöppnat Fas 10! =)

Hoppas ni får en trevlig dag! Kram

2010-04-05 @ 09:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!