Nya prover

Jäklar!! De ringde från vår doktors kontor. Tydligen så blev inte proverna de tog på Diza i förra veckan bra. Så nu måste vi dit och sticka lilla hjärtat IGEN!!
Det är ju inte klokt. Jag får så dåligt samvete för jag vet vilken panikångest Diza får så fort jag nämner ordet doktor, tandläkare eller spruta...

Den lilla stackaren ska till örondoktorn imorgon för vi ska ha remiss in till sjukhuset, sen ska vi till tandläkaren på torsdag (som vi gått till 1 gång i månaden nu) sen måste vi åka och ta fler prover på henne.
Det är så synd om henne att jag får dåligt samvete...
Jag önskar att det fanns något sätt hon kunde få slippa detta helvete av undersökningar och prover.
Måtte de hitta vad som är fel snart.

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!