Mina föräldrar!

Mina föräldrar är de bästa jag vet! De har alltid ställt upp för mig och mina syskon, i vått och torrt, fast de kanske inte alltid kunnat...
Vi har kunnat gå till dem om allt och de har alltid funnits där för oss!

Jag talar både för mig själv och mina syskon (och våra familjer) när jag säger att vi älskar er!

Idag firade mina föräldrar sin 36:e bröllopsdag!!! Trots sina 36 år som gifta så är de bara 55 och 57 år gamla :-)
Jag hoppas att Ola och jag är lika lyckliga som dem när vi sitter där dem gör, om ca 34 år!

Förra året (på deras 35:e bröllopsdag) skickade vi dem på Ystad Saltsjöbad, på spadag. Sen när de kom hem så hade vi gjort färdigt deras sovrum (som dem då renoverade) och sen åt vi god middag på kvällen.
Idag var vi på IKEA, sen körde vi hem och gjorde middag. Vi ringde till dem och sa att dem skulle vara färdiga klockan fem för då skulle någon komma och hämta dem. Varpå mamma blev rädd att vi hittat på några "dumheter" som förra året ;-) Vi lurade i henne att de skulle klä sig varmt :-D
Så för att skrämmas lite fick dem åka en liten extrarunda i bilen, och mamma hade med sig vantar i väskan *hahaha*
När de kom hit fick de varsett glas jordgubbschampagne och en stooor bukett tulpaner med blåbärsris.
Sen åt vi middag, potatisgratäng och fylld fläskfilé.
Till efterrätt blev det amerikanska brownies.
Nu har jag precis satt mig i soffan efter att ha städat undan, helt slut. Men trevligt har det varit!


Jag och mina föräldrar på min bröllopsdag den 2 augusti 2008 (har inte hunnit lägga in dagens bilder än).

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Linda

De har tur som har så fina barn som ni! =)

2010-04-11 @ 23:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!