Meckar Diza

Idag har varit fullsmockad med aktiviteter, därav min frånvaro från bloggen. Vi skulle till IKEA men de blev inget, ska nog ta det imorgon förmiddag istället. Istället har vi städat det sista vi hade kvar, fixat med vattnet så förhoppningsvis ska det äntligen bli bra, handlat mat (igen) och Diza och Ola har bytat däck på bilen.


Diza tycker det roligt att hjälpa till ;-)

Diza har även hunnit vara hos mormor och morfar en stund och showat för dem!

Känns rätt skönt att slippa känna att man måste städa imorgon. Imorgon har jag "bara" ett berg med tvätt att ta itu med. Dessutom ska vi fira mormor och morfar imorgon, på något sätt eftersom de har bröllopsdag.
Synd att helgen bara är i två dagar, hade den varit tre hade man kanske hunnit med vad man skulle och ändå hunnit slappa lite ;-)

Nä, nu måste jag göra mig iordning. Gästerna kommer om en timme!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Linda

Önskar er en trevlig kväll! =)

2010-04-10 @ 18:14:06
Postat av: gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; ja, gör det! ett annat hett tips är att blanda det med några teskedar funlight! mums mums mums!!!

2010-04-10 @ 20:20:44
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!