Mammakläder

Jag var nyss iväg på sen lunch, passade på att sticka inom några affärer på vägen.
Tänkte jag måste ha lite nya mammabyxor!!
Har typ ett par...
Mammakläder är vi inte bortskämda med precis! Det finns ungefär samma överallt, så man tröttnar ganska snabbt. Mycket av det är inte ens snyggt sen kostar det skjortan också. Man kanske skulle satsat på det? Göra lite trendigare och snyggare mammakläder?

Provade väl tre par jeans innan jag fick nog. De sitter ju ihop, alltså vid knappen, så man måste ju kasa de upp över höfterna. Det är ju jätteroligt när man har skitbreda höfter, då slutar det med att man får gå upp en storlek. Som om man inte redan kände sig stor liksom...
Blev så besviken att jag hängde tillbaka tunikorna jag tagit till mig och Diza också... *suck*

Jag gick in på glitter och köpte ny ansiktskräm, sminkborttagnings-medel och ett nytt nagellack istället. Det hjälpte lite ;-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!