Ledig dag

Idag är Diza och jag lediga och vad händer när man äntligen är ledig? Jo, det regnar och är allmänt tråkigt väder...
Diza har precis dansat till Firma Fantasiflytt, och jag sitter i soffan och väntar på att orken ska komma till mig så jag kan dammsuga och tvätta lite.
Efter det ska vi åka till mormor, moster och lilla Tino. Som för övrigt INTE är så liten längre.
Ola jobbar, men har en löjligt kort dag på jobb, till 11.15... Annat är det på vårt jobb, där jobba vi alltid hela dagar, men det är för att vi ska kunna jobba in vissa dagar, som idag t.ex.

Igår fick jag äntligen dekarerat! Skönt att det är klart, vet faktiskt inte riktigt när sista dagen är, men kan tänka mig att det är på måndag. SÅ GLÖM INTE DEKLARERA!!!

Ooh ja, häromdagen fick vi en inbjudan till bröllop i juli. Då kommer jag att vara stor som en heffaklump antagligen så lycka till Jyoti, att hitta en klänning att få på dig. Jag har redan hittat en massa fina klänningar, men inga gravidvänliga klänningar precis.
Nä, nu kallar dammsugaren på mig.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul med bröllop! Blir ju nyfiken på vem det är som ska gifta sig... Jag har en klänning som jag köpte till det bröllopet vi var på i somras när jag va stor som ett hus :o)Du får gärna titta o prova om du vill. Den är blå med svart sidenband under bysten. Det är bara att höra av sig! Kram

2010-04-30 @ 13:06:07
Postat av: Jag

Låter bra! Vi kan se om jag får den på mig ;-)

2010-04-30 @ 16:56:47
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!