Jobbar över

Som vanligt sitter jag kvar fast min arbetstid är slut...
Jag är helt färdig egentligen och skulle kunna gå hem, om det inte hade varit för att jag MÅSTE sitta och vänta in lite papper som jag måste ta itu med idag.
Det är ett helvete att vara beroende av andra människor, särskilt när de inte kan göra sitt arbete fast man har tjatat på dem sedan förra veckan att man behöver infon.
Blir så arg på sånt här.

Kom igen nu, gör ditt jobb så jag kan göra mitt, så jag kan få gå hem någon gång!

Dessutom sitter Ola och väntar på mig för han ska iväg och spela fotboll. Men det slutar väl med att han får lämna Diza till mina föräldrar för att inte jag kan komma iväg från jobb i tid... *suck*

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!