Idag...

...så är det sista jobbedagen för denna veckan! Woohoo!!
Diza ville gärna gå på bio nu när vi var lediga, så vi får väl se om där går något bra.

Idag ska vi på utvecklingssamtal på Dizas dagis. Det brukar gå bra. Så det blir till att gå lite tidigare idag. Det är ju sånt här man har flexen till...

nu på lunchen stack jag iväg till macken och köpte en baguett (och ett kexchoklad ;-)), slängde i mig den i bilen och körde bort en sväng till Mediamarkt. Där köpte jag en samlingsplatta från Nirvana och filmen New Moon.
Egentligen var jag ute efter Skunk Anansie och någon gammal tv-serie, men det fanns inte, så det fick bli detta istället.
Nä, nu är lunchen snart slut.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!