Hemmadag!

Idag är jag hemma med Diza. Hon hade ont magen och var ledsen imorse så vi bestämde oss för att bli hemma.
Så förhoppningsvis ska jag få undan lite kläder idag. Igår handlade jag en JÄTTESTOR förvaringslåda på IKEA som vi ska lägga kläder i som INTE passar Diza nu.
Sen har jag ett litet berg av kläder som måste tvättas. Har inte hunnit tvätta någonting denna helgen för den har varit fullspäckad med grejer. Och vår tumlare funkar ju fortfarande inte...
Så jag måste antingen åka och låna tumlare någonstans eller hänga upp allt. Så det tar lite extra tid.

Idag gick jag in i v 19. På fredag är det dags för första ultraljudet. Kan knappt fatta att jag snart redan gått halva tiden! Ganska otroligt faktiskt...
Återkommer med info om v 19 i ett eget inlägg.

Nä, lika bra att sätta igång med en gång.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!