Hemma!!

Då var vi äntligen hemma!
Syrrans äldsta tjej fyller tio idag, så direkt efter jobb var det till att åka på kalas. Jag hann köra hem om och ta cykeln för det var så himla fint väder idag så jag tänkte, för att man ska få njuta lite av vädret fast man sitter instängd hela dagen, så tar jag cykeln!  Det var ju faktiskt fortfarande 15 grader när jag körde hem! 

Diza blev hämtad av mormor och morfar på dagis idag. Både Ola och jag var sena, så på så sätt fick hon en kort dag och hon fick vara i tid på kalaset ;-)
När det var dags att åka hem så blev Diza väldigt ledsen (som vanligt) så till sist blev det att hon skulle sova över hos syrran.
Jag är själv himla känslig nu under graviditeten och när hon är så olycklig så lång stund, som Diza var idag, så blir det till sist att man ger sig. Syrran och co är ju lediga imorgon, så då får Diza också vara det ;-)

Ola har varit på ledarskapskurs idag och ska dit imorgon igen. Det är på tiden att han får de utbildningarna han ska ha på sitt jobb, han har ju "bara" varit där i 2 år nu...

Nä, dags att fixa för morgondagen!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!