Häktisk påsk!!

Igår hann jag inte blogga något alls. Det var obligationsmöte på Olas sida och vi anordnade det i år.
Jag fick börja dagen med att åka och köpa strumbyxor, passade då även på att köpa present till Olas kusinbarn som blivit döpt nyligen (men vi var sjuka och kunde inte gå).
När jag kom hem var det dags att göra sig i ordning, sen fick jag sätta mig och göra frågesport (eftersom det vi tänkt från början inte fungerade) i all stress. Frågesporten kom till att handla om Påsken, vilket visade sig inte vara helt lätt ;-)
När jag satt med frågesporten kom jag på att vi glömt köpa priser!!! Fanken också, jag som kommit på ett så bra pris!! Så det fick bli en nödlösning på det också, fast det blev rätt bra till slut ;-)

Sen bestod hela kvällen av dukning, framtagning av mat, avdukning, diskning, samma sak igen eftersom vi hade både mat och tårta. sitta i fem minuter och till sist städning.
Jag gick hem med foglossning...
Men jag är oerhört stolt över min lilla tjej, som hjälpte till hela tiden, självmant givetvis!! Hon blev arg när hon inte fick sopa ochmoppa golvet, så hon fick hjälpa till. När alla andra barn hade sovit så hjälpte hon till att städa istället ;_)

Helt slut var man och jag sov till 10.15 idag!!   

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!