Fyndat idag!

På lunchen idag stack jag snabbt till HM mest för att köpa någon ny tröja till mig, eftersom jag ska på leverantörsmöte imorgonbitti på jobb. Kunde ju vara trevligt att ha något på sig som sitter snyggt på en växande mage...
Som vanligt finns det ju inga mammakläder på rea, det fanns kläder till både Ola och Diza som var på rea!

Ola fick en snygg pikétröja som var vit/grå randig.

Diza fick en fin rosa stickad klänning (tunn), med volanger fram, och en svart kavaj, modell kort.


(Bilden blev lite halvkass, men man får en uppfattning iaf ;-))

Alla dessa tre plagg kostade 50 kr/st. Det är mellan 50 och 75% rabatt! Har jag inte fyndat så säg!! ;-)

Själv fick jag en ljusblå tunika med kort ärm. Jag älskar verkligen nyansen! Annars brukar jag inte hitta sådär jättemånga mammaplagg som jag gillar...

Så när jag kom hem från jobb så hade minsann de kläderna jag beställt från HM kommit också! Eller hälften av dem...
Däri fanns en blårutig tunika också, supersnygg och lite utrymme för magen att växa ;-)


(Försök ignorera lappen...)

I samma paket fanns korta byxor till Diza och en rosa och en ljusblå t-shirt, i riktigt somriga färger! Ola fick ett par jättesnygga rutiga cargobyxor!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!