Fredagkvällen

har gått i lugnets tecken. Stack ca en halvtimme tidigare från jobb, det var skönt och välförtjänt efter alla kvällars övertid de senaste veckorna.
Väl hemma har vi lagat mat, städat undan lite (har bl.a tagit undan vinterjackorna), plockat undan lite överallt och hunnit ha grannen på besök.
Nu slöar vi i soffan tittandes på Austin Powers.

Diza blev ledsen efter en stund ikväll, men vägrade att säga varför. Så jag följde med henne in i soffan och då berättade hon varför hon var ledsen. Hon hade ont i magen. Hon pekade på samma tälle som de andra gångerna och denna gången hade hon så ont så hon grät. Hon somnade på soffan, när jag strök henne på håret, med en kudde under magen. Lilla hjärtat.

Imorgon ska jag försöka komma iväg till IKEA med mamma. Jag måste köpa förvaringslådor, Diza har kläder hon ärvt som är för stora och bebisen har fått kläder (och fått låna) som vi inte har någon plats till än...
Sen imorgonkväll kommer Olas kusin med familj på besök. Så vi har hela helgen fullspäckad. På söndag har dessutom mamma och pappa 36 årig bröllopsdag. Så det får vi ju fira!  

Tjingeling!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!