Det här med doppresent...

Det är så jäkla svårt varenda gång. På söndag ska syrrans lille grabb döpas, Ola har dessutom fått äran att bli fadder, ett faktum han är väldigt mallig över ;-)
Nä, vi vill inte ge något av det vanliga, smycke, spargris, bestick osv...

Vi ville ge något annorlunda som de här

Fabler doptavla (Stor)
En doptavla där det står namn och födelsedata.
Eller något liknande, men ska man beställa det tar det inst en vecka. Så det kan vi fetglömma.

Kan vara att jag kommit på något annat annorlunda nu, men det vill jag inte berätta här eftersom jag VET att syrrans läser bloggen då och då (blä blä), men vi får se imorgon hur bra det egentligen blir när jag ska försöka fixa det...

Är det någon som har ett bra tips på en annorlunda doppresent??

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!