Bokskogen!

Idag har Diza, jag, syrran, Tino, mormor och min faster varit på promenad och picknick i bokskogen!
Vädret har varit riktigt ljuvligt och vi har njutit i fulla drag!
Skogen var full av vitsippor (eller jordgubbar som syrran sa...) så långt ögat kunde se.
Här kommer turen i några bilder!


Stora hav av vitsippor så långt ögat kunde se!


Diza (mannekängen, som faster säger) njuter av solen och posar på en och samma gång ;-)

 
Faster är utmattad! Eller så såg det så härligt ut i havet av vitsippor, vet inte riktigt. Men ett par sekunder senare så slänger sig Diza över henne ;-)


Diza är fotograf (hon har många talanger lilla hjärtat!), fotar hela gänget! Fr.v mormor, syrran, jag, faster och längst fram Tino i vagn! 


Fikapaus! Innan vi började gå tillbaka så skulle vi picknicka! Jag tackar mn lyckliga sjärna att jag stod upp och picknickade, för sen såg vi en massa skogsmöss inte långt från oss... *uäääähh*

Så mysigt har vi haft det idag! Fast vi har ju såklart hunnit med en hel del annat också. Förtäller mer imorgon!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Tack för att du delar med dig av mina "felsägningar".. Du glömde dock nämna nygelpickan =) Jag menar nu när vi ändå delar med oss =))

2010-04-25 @ 23:28:24
Postat av: Linda

Fina bilder. Roligt att se mormor ställa upp på bild! ;)

2010-04-26 @ 06:04:01
Postat av: Jag

Nja, tänkte inte avslöja allt syrran ;-)

Tak Linda, nä hon protesterade inte en enda gång!

2010-04-26 @ 21:57:30
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!