You dance a danceclass!

Just det! Jag önskar att det var mig själv jag hade anmält, men vi börjar med Diza. Igår anmälde jag henne till dans. Hon blev jätteglad!
Så nästa vecka börjar hon dansa. Hoppas nu bara att hon vågar så hon inte står och "klänger" (för att hon är blyg) på mig hela tiden. Egentligen skull hon gå med sin nästkusin, men de går i olika åldersgrupper eftersom det skiljer ett år. Men nästa termin ska de nog kunna gå tillsammans. Förutsatt att de tycker det är roligt...

Det ska bli så spännande att se! Jag är lika uppspelt som Diza fast jag inte ska dansa själv...

Detta får mig att tänka på detta klippet. Låt oss hoppas att de får lite roligare lärare än så här...

 

 

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!