Träning på schemat

Ikväll ska jag prova på en träningsform som jag inte gjort på fleeeeeeeeeeeeeeeeera år. Galet va?!
Jag kommer antagligen att däcka på soffan så fort jag kommer innanför dörren därhemma. Om jag kommer dit?! Jag kanske inte kommer kunna röra mig *hahaha*

ola ringde precis efter att jag bokat tiden och sa att han skulle jobba över (igen), så kära mormor lovade att ställa upp och sitta barnvakt hemma hos oss. Hon är en ängel! :-)
Slapp jag avboka.

Har fortfarande inte fått reda på om jag får stanna kvar här. Hyggligt va?! Med en knapp vecka kvar av mitt kontrakt...
Funderar på att läsa in fysik, kemi och biologi på komvux. Det kommer jag ju definitivt att ha tid med om jag inte får mer jobb här...

Nu är insidan av huset (mot trädgården) uppmurad och klar. Den ska bara putsas nu :-D
Jag lovade Ola att om han börjar riva och mura på gaveln så ska jag börja spika upp nät på den färdiga biten! TEAMWORK!
Vill gärna hinna med gaveln också så andra också kan se att vi gjort något!

Kaffepaus slut!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!