Hål i brallan!

Just nu ligger hela vårt system nere på jobb, så eftersom jag inte kan göra NÅGONTING utan det så ska jag berätta vad jag gjorde igår.

Kommer ni ihåg det här inlägget?http://minegenlilla.webblogg.se/2009/july/jag-idag.html

Det har hänt igen, fast tio gånger värre! Denna gången hade jag ingen kofta att dölja med...
Nu vet jag vad ni tänker, typ: Va fan, har hon bara gamla kläder? eller: Köp nya kläder!!! *hahaha*

Denna gången hade jag en reva som var nästan 10 cm lång på insidan av benet, men ändå där bak på nåt sätt. Så jag såg den inte förrän dagen nästan var slut...
Så jäkla pinsamt! Men när jag kom hem sen så var det ingen av dem som såg det. Men ändå... 
Nu MÅSTE jag verkligen köpa nya byxor :-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!