Storshoppande :-D

Ikväll är Diza och jag ensamma hemma. Ola åker till Göteborg med jobb idag på en leverantörsmässa. Han kommer hem imorgonkväll igen. Denna helgen kommer det bli mycket shoppande. Av stora grejer i alla fall.
Ola ska åka och hämta en grej som vi köpte innan i veckan. Men jag berättar inte vad det är förrän jag sett det "live" ;-)

Pappa och jag ska åka och titta på bil. Behöver en ny extrabil nu. Vår "shitty bangbang" är helt slutkörd nu. Han får gå i pension helt enkelt, eller ålderdomshemmet, vilket man vill ;-)
Hur som helst så har vi letat bil i över en månad nu och äntligen har vi hittat något som kan vara värt pengarna. Får se i helgen helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Brown

I liked it. So much useful material. I read with great interest.

2009-10-23 @ 13:47:59
URL: http://www.thelanternjack.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!