Ny frisyr!

Jag var hos frissan idag. Egentligen skulle jag bara göra lite slingor och klippa topparna eftersom jag skulle låta håret växa ut. Men en stund innan jag skulle dit började jag kolla på lite frisyrer mest för skojs skull.

Jag hittade denna;



Men tänkte ooh, jag vågar inte klippa så kort...
Här är lite halvkassa bilder på resultatet:

   



Tjingeling!

PS! Vi hittade Dizas stövlar på dagis, men mössan är puts väck. Oavsett om den är märkt eller inte så ska de åtminstone ha ett hum om hur den ser ut... Kan man tycka.

Kommentarer
Postat av: Enna!

Tjusigt!

2009-10-15 @ 22:31:46
URL: http://annegbg.blogg.se/
Postat av: Linda

Som sagt... snygg frisyr! =) Håller med om att dagispersonal borde ha lite koll...

2009-10-16 @ 21:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!