Materiella ting gör mig lycklig!!!

*Hahaha* Ja, som rubriken lyder.
Nya saker gör mig glad. Kanske inte så mycket att det är nya saker men ta huset till exempel, jag blir extremt glad så fort jag ser framsteg i renoveringen. 
Då är man ett steg närmre att bli färdig!

Igår impulsköpte vi en grej till huset, det ska hämtas till helgen. Och impulsköp som det var så vet vi ju faktiskt inte hur pass bra det verkligen blir förrän till helgen, när vi hämtat det och sett det "in real life"...

SPÄNNANDE!!!

Som jag sagt de senaste två helgerna nu (men denna gången menar jag det ;-)), denna helgen blir vi färdiga med gaveln. Eller inte färdiga, det ska putsas och sättas panel också innan man kan säga att det är färdigt, men murningen blir färdig! Och jag kan lova, det har varit jobbigt och tidskrävande bara det. Ola har varit jäkligt duktig och jag med för den delen, för jag har hjälpt till jäkligt mycket! :-D

Men jag kan väl sätta in en bild eller två när helgen är över så ska ni få se så mycket vi murat!

Tjingeling sålänge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!