Handlat loss...

På lunchen idag stack jag och handlade. Det blev snabbt många pengar!

Detta blev köpt:

1 par skor till mig med kilklack (var verkligen i desperat behov av ett par skor)
1 paket strumpor till mig
1 paket strumpor till Diza
1 ballerinaklänning, tights och ballerinaskor (Lila Hello kitty) till Diza eftersom de ska ha ombyte med sig varannan tisdag på jympan. Dessutom har jag sett henne tråna efter sin nästkusin Elins ballerina klänning varje söndag när vi åker på Hoppis & Skuttis *hihihi*
1 Svart dunjacka till Diza
1 lila Hello Kitty mössa och 1 par lila Hello Kitty vantar till Diza :-)

Och sist men inte minst en liten mysdräkt till syrrans lilla bebis. Fast det var neutral färg (vilket kan vara ganska tråkigt att handla efter ett tag) så var det den sötaste lilla dräkt jag sett på bra länge! Undrar om det är för att de är så minimala i storleken som gör att man tycker att allt är så gulligt???
Ska bli kul att överraska henne(/dem) med den iaf!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vi blev mkt glada!!

Den e jättefin =)

Tack så mycket...

2009-10-20 @ 22:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!