Dålig känsla...

Min arbetskamrat har fått förlängt till efter sommaren. Det har inte jag. Hon ligger hela tiden steget före mig när det gäller förlängningar...

Hon hade till januari, sen fick jag till januari. Nu har hon fått till efter sommaren men inte jag. Har inte ens hört något.

Sen är det en massa smågrejor som gör att det inte känns som om de planerar för att jag ska få stanna. Jag vet att mina arbetskamrater vill att jag ska få stanna, men vad hjälper det.
Det får mig på dåligt humör, att man inte är "medräknad" när det gäller vissa saker, särskilt när man sitter här och har ett antal månader kvar.

Sen vet jag att en annan tjej kommer tillbaka från mammaledighet i samma veva som mitt kontrakt går ut...
Men jag ska hålla tummarna.

Fast detta skulle ju kunna vara mitt skutt från export till inköp också, som jag egentligen vill jobba med. Vi får väl se.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!