Ta det försiktigt i stormen...

Har slutat jobba egentligen, men drar mig lite för att ge mig ut i stormen. Det kunde bli upp till 25 m/sek i Skåne idag, läste jag någonstans.
Kände hur det började blåsa upp i middags, när jag var och shoppade lite på lunchen...

Innan när jag pratade med Ola så berättade han att stenmuren hemma hos mina föräldrar höll på att rasa, igen.
Den är bara halv nuförtiden för under stormen 1999 (om ni minns den) så rasade halva. De struntade i att bygga upp den igen, den fungerade ju som halv också, men nu får vi se om de inte får ta bort den iaf...

Nä, nu får jag ta mig i kragen...

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!