På Dizas Rum...

Köpte ju en matta till Dizas rum idag. En sån där ROSA urfin matta som jag letat och letat efter :-)

Så här såg rummet ut före matta (ha nu i åanke att hennes rum nyligen blivit färdigt, så det är inte färdig-inrett än...):

 

Och efter den rosa efterlängatde mattan :-):

 

Inte så tosigt! Om jag får säga det själv ;-)

Efter att mattan kommit på plats började Diza duka fram för kaffekalas...



Diza fick denna vagn och denna spegel av oss när hon fyllde år...

 

Har en väldans massa foto att lägga upp, bl.a från Dizas kalas, men det får bli en annan dag för internet börjar klydda för mig nu... 

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, en sån fin matta!! :) Ser jättemysigt ut i rummet.

2009-11-15 @ 19:31:07
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Jag

Tack så mycket! Vad roligt att höra, vi har kämpat nämligen med hela rummet ;-)

2009-11-17 @ 16:29:21
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!