Ont i halsen...

Både igår och imorse hade jag ruskigt ont i halsen när jag vaknade...
Igår kunde jag ligga och vila en stund in på förmiddagen och jag hade velat göra det idag oxå, men icke sa nicke.
Diza var ungefär lika sugen som jag på att gå upp idag. Hon grät och hade sig, men lugnade ner sig tills det var dags att åka. När jag lämnade henne på dagis var hon bara sur... ;-)

Igår sökte vi inresevisum till Ola. Det gick ju bra, önskar bara att det var till mig själv jag ansökte om det...
Var även ute efter en ny extrabil igår eftermiddag. Det gick sådär.
Ola var helt inställd på en särskild bil. Men det var två andra som tittat på den innan oss, så den hann bli såld (tror jag för vi hörde inget sen). Så till sist sa jag att om de inte ringer och säger att bilen är kvar så ska vi åka och prova en annan bil som vi sett ut idag.
Så nu blir det så! Han vill gärna ha en viss bil, men nu får vi faktiskt berstämma oss för en bil. Vi kan inte köra Shitty bang bang längre...

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!