Mol alena...?!

Jahapp, pratade med Elins mamma innan. Allt har gått jättebra och hon är forfarande inställd på att sova över. När jag ringde skulle de precis hoppa i badet. De har varit på skattkammarön innan idag och var nästan helt själva där :-)

Ola ska jobba inatt och ganska många timmar i rad. Så sa Ola näs jag kom hem från jobb: Då ska du sova helt själv här inatt!
Ja just det! Hade inte riktigt tänkt på det! Har ju alltid lilla gumsan här annars när Ola jobbar natt! Jag sa att jag nästan halvförväntade mig att Diza skulle vilja hem, men egentligen tror jag att hon kommer stanna. Det var ju längesedan jag var HELT ensam i huset...

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!