Lat Lunch

Jag brukar sticka ut en sväng på lunchen, men jag orkar bara inte idag. Är helt slut och vill hem, det måste vara för att jag inte är riktigt kry. Hoppas det känns bättre snart.
Imorse när jag hostade (sån hosta så det känns sårigt i halsen) så klappade Diza mig på kinden och tyckte synd om mig ;-)
Hon är för go'.

Igår när vi var hos bilhandlaren glömde jag mitt körkort där!!! kan ni fatta det??? Ola frågade om jag fick tillbaka mitt körkort efter att vi provat bilen, och näää det fick jag inte! Bilhandlaren måste varit lika förvirrad som mig *hahaha*
Tur att Ola ska dit idag och hämta bilen då ju...

Idag har jag på mig en ny tröja från H&M. Kan inte hitta någon bild på den på deras hemsida så jag får väl ta ett foto på den sedan. Det är en helt vanlig grå tröja med 3/4 dels ärm. bara det att på överdelen av ärmen är den skrynklig, så axlarna blir lite högre. Vilket gör den jättesöt ;-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!