Jobbar alltid över...

Ja, just så är det.
Jag jobbar alltid över, är aldrig hemma i tid, ändå kan jag inte få ihop mina timmar!!!
Fattar inte det. Har fortfarande minus på flexet. Så nu måste jag ta ledigt på fredag utan betalt. Det känns ju jättebra!!!

Jag har massor jag måste fixa på fredag, för det slog mig idag att jag har inte handlat till Dizas barnkalas. Och det måste jag göra i Malmö. Dessutom måste jag besiktiga bilen...
Hinner aldrig göra nåt efter jobb för jag jobbar alltid över. Jag vill ju helst hinna träffa Diza innan hon går och lägger sig också. Det räcker med att jag knappt hinner träffa henne på onsdagar när jag tränar. Då hinner jag bara hem och äta och sen iväg igen. Under tiden som jag är och tränar går hon och lägger sig.

Idag har jag saknat henne något så ofantligt. De dagarna är jobbiga.

Nä, nu ska jag bli färdig här. hörs sen.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: johan

Jag vet hur det är. Jag jobbar också alltid. Ingen tid till att vara social med sin familj:-(

2009-11-04 @ 09:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!