HAN VANN!!!

För ett tag sedan anmälde jag Ola till en tävling på Mix Megapol Radio City.
Man skulle anmäla en kille man känner och motivera varför.
Priset: EN RESA TILL NEW YORK OCH SE RANGERS, BO PÅ HOTELL, LYXMIDDAGAR, ALLT BETALT. FÅ RUNDTUR AV EN FD SPELARE.

KAN NI FATTA ATT HAN VANN!!!!

De (morrongänget) ringde mig och sa: VI FÅR INTE TAG I HONOM!!!
Jag sa: Men kan ni ringa hem till oss?
Så de fick numret. Jag började jaga syrran, svågern, min mor för att någon av dem skulle åka hem till oss och banka på dörren och få upp honom eftersom han jobbat sent.

De fick iaf tag i honom. Och nu ska han åka!

Min motivation till att anmäla honom till tävlingen.
Han har lovat att sluta snusa om han kommer med! Snälla ta med honom!!! ;-)

Helt otroligt, Ola kommer till USA innan mig. Orättvist. Men fan vad jag är glad att jag anmälde honom!!!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja, det fan inte ofta man har sån tur att vinna!! Riktigt skoj!!

2009-11-17 @ 17:06:06
Postat av: Linda

Säger som Ninni, det är inte ofta sånt här händer. Jättekul för honom och vilken fin fru du är som nominerade honom. Sen är det ju inte helt fel att du blir av med snusen.. =)

2009-11-17 @ 19:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!