Diza är och badar

Diza har precis åkt med sin nästkusin, Alice, och badat.
Egentligen brukar vi vara på Hoppis och Skuttis på söndagarna vid den här tiden, men eftersom näta helg är kalashelg så har vi en del saker som måste fixas.

Jag har tvättat all tvätt (den ska bara läggas undan också...), funderar på att åka till IKEA och fixa hyllor till Dizas rum, sen ska här storstädas så man slipper det nästa helg...

Varför går alltid helgerna åt till att fixa hemma och städa? Vårt liv består av att jobba, renovera och städa. Inget socialt liv alls. Men jag inbillar mig alltid att det blir bättre när fasaden är färdig. Fast känner jag mig själv rätt så kommer vi väl hitta något annat som vi bara MÅSTE fixa...
Nä, nu ska jag komma igång!

Tjingeling! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!