Vilken fantastisk dag!!!

Vilket väder!! Solen skiner och jag vaknade inte fyra gånger inatt. Vaknade faktiskt bara en gång innan klockan ringde...
Ok, i och med att jag vaknade långt innan klockan ringde så hörde jag inte klockan imorse. Så jag vaknade när jag skulle köra. Sån tur var så skulle inte Diza till dagis idag, annars hade jag inte kommit "bara" 17 minuter försent till jobb idag. Nä, Ola och Diza är hemma de skubbisarna ;-)

Ok, då har en hel vecka gått på kuren. Totalt har jag gått ner 3,3 kg. Det mesta är vatten, så det är bara att kämpa på. Fram tills helgen då blir det uppehåll på lördag för tjejkväll, är ganska sugen på att gå ut och dansa faktiskt ;-)
Syrran och jag ska ut och springa idag och ev. en dag till denna veckan.

Jag vet inte vad fanken jag har gått och tänkt på men det är alltså NÄSTA vecka som projektet ska skickas in... Så jag har en jäkla massa att få färdigt tills dess, för jag har inte ens kommit halvvägs... Suck, nu börjar stressen igen. Jaja, jag ska lägga större delen av dagen på det, så jag får knappa på datorn tills fingrarna glöder :-)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vad är det för en kur? Fin header!

2009-05-12 @ 09:04:53
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se/
Postat av: Jag

Tack snälla! :-)

Jag går cambridgekuren. Det är en VLCD-kur då man bara dricker shakes eller äter soppor. Får faktiskt i mig mer näringsämnen och vitaminer nu än vad jag får när jag äter vanlig mat. Det är en bra meotd för mig eftersom jag måste se resultat på en gång annars tröttnar jag ;-)

2009-05-12 @ 09:24:08
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!