Tre dagar kvar!!!

Det är endast tre dagar kvar. Kan knappt fatta det!!!
Vart har två år tagit vägen???
Jag klagar inte alltså. Men veckan är fullsmockad. I eftermiddag är det sommarfest på dagis, sen efter det ska syster yster och jag in till staden.

Jag har dock ett problem, JAG HAR INGET ATT HA PÅ MIG PÅ FREDAG!!!
Jag vet inte alls vad man ska ha på sig. Det är ju inte som om man tar studenten. Det är examen bara...
Ska man ha byxor och linne? Klänning? Kjol? En säck? WHAT???

Ångesten är total. Sen hjälper det inte att alla (förutom jag själv) ser ut som de är hämtade från direkt från catwalken i Milano...

Ugh, ångest.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!