Shoppat lite...

Nu har jag varit och shoppat lite med syrran, mormor, Diza, Joanna och Tindra.
Joanna hade fått lite presentkort när hon fyllde år, Tindra skulle byta ett parskor som släppt i sulan och jag skulle köpa lite skivor...

Det slutade ju såklart med att vi handla liiite mer än vi skulle. Alla flickorna fick vars ett par sandaler av mormor. Diza fick dessa (eller ville ha dessa av de hon provade);



Så hittade jag en jättefin sommarklänning för bara 49,50 kr! Vilket fynd va?!?!


Fast Dizas klänning är lila, syrran köpte dock denna färgen till Tindra.

Sen stängde affären och vi fick köra vidare så jag kunde köpa skivor. Dock finns det väldigt få ställen med ett stort sortiment med skivor...
Men vi hamnade på MediaMarkt. Tanken var att jag skulle köpa Smashing Pumpkins samlingsskiva men den fanns inte men däremot fanns denna ;


Mellon Collie and the Infinite Sadness. Mmmm, så skön msik det är. Riktiga gamla godingar, brings back memories :-)
Ville även ha All American Rejects och Muse, men det fanns ju såklart inte...
Men det blev ju nåt iaf ;-)
Jag är nöjd, nä nu ska vi snart till mormor och morfar (ja, jag vet igen... ;-)) och grilla.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är väl skönt att kunna ha trevligt med sin familj. Att man gillar dem så pass att man vill umgås med dem?!

kram till dig och resten av klanen

2009-05-02 @ 19:46:50
URL: http://limars.blogg.se/
Postat av: lotta

vad fin headern är!! eller heter de så?! kram på er

2009-05-04 @ 08:30:03
URL: http://lottajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!