Nästan färdig, men var är motivationen???

Jag kan inte förstå att jag inte är mer motiverad. Jag är inte motiverad att göra färdigt det sista till skolan och jag är inte motiverad på praktiken.
Jag har hamnat i en ordentlig svacka kan man säga...
Jag tar min examen om en vecka och två dagar. Ändå är det så svårt att avsluta det jag måste avsluta för att kunna bli färdig. Projektet ska lämnas in på fredag klockan tolv och jag känner att det tagit alldeles för lång tid att genomföra. Av den enkla anledning att jag inte varit motiverad...
Hoppas det blir lättare. För just nu sitter jag bara och dagdrömmer mig bort från verkligheten.

Men det gäller inte bara skolan, utan jag har helt och hållet tappat motivationen att fixa därhemma, något jag tyckt varit jäkligt roligt innan, särkilt att se resultaten. Jag är inte heller motiverad att skriva på bloggen. Därav bristen på bloggandet...

Men nu är jag trots allt snart snart färdig med projektet, väntar bara på svar på en fråga av chefen. Något jag MÅSTE ha med i rapporten, annars hade jag skrivit färdig den nu...
FÖRHOPPNINGSVIS återkommer lite motivation när det möget är färdigt ;-)

Tjingeling! 

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag förstår vad du menar med försvunnen motivation ! Jag har noll motivation just nu för skolan . Min hjärna har tagit studenten ! :)

2009-05-20 @ 14:49:28
URL: http://maariehaansson.blogg.se/
Postat av: Linda

Att hamna i apati-stadiet är något de flesta av oss gör någongång ibland. Försök tänka positivt! Jag tror på dig! Kram

2009-05-20 @ 19:03:18
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!