Grattis alla Sofior!

Idag har jag namnsdag. GRATTIS TILL MIG! Ja, jag har ju så konstigt förnamn så det kommer aldrig att vara anledningen till en namnsdag för mig. Men däremot har jag "normala" andranamn. Så idag har alla Sofior namnsdag och jag heter ju Sofi i andranamn :-) (Men inte ens det stavar vi vanligt...)

Jahapp, idag börjar utdelningen av det vi har planerat under ett par veckors tid nu. Och ni som inte bor så när, som vi skickar till, ni får det på måndag!!! Hihihi

Sen vill jag tipsa om en radiokanal som äntligen kommit till lilla skåneland också. Nämligen Rockklassiker. I skåne sänds den på 106,1. En riktigt skön radiokanal med en blandning av 70-80 och 90 tals rock!
Man kan även lyssna på webben vilket jag ju såklart gör på jobbet, tryck HÄR och kom direkt dit!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Svar på kommentar: Ja! Menar du Cahart-jackorna??

Jag hade en grön :)





Förr hade jag namnsdag den 15 maj.. men sen bestämde de sig för att plocka bort Sofie helt o hållet :( .. Men jag säger ändå grattis till mig själv idag ;)

Grattis till dig me!



Rockklassiker är bra.. men trist att de tagit bort The Voice :( Älskar deras morgonprogram

2009-05-15 @ 11:26:59
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: stina

Ny film på min sida,. Upptäck hur snabbt allt kan försvinna om vi inte ser upp, tänker till och uppmärksammar oss mer. Drive safe är en film om hur verkligheten kan slita oss samman. Var rädda om er, varandra Kram Stina.

2009-05-15 @ 13:42:17
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis på namsdagen! =) Fortfarande nyfiken! Vet du om att det är fler än du som heter som du i skåne? Jottan alltså! =)

Trevlig helg! Kram!

2009-05-15 @ 18:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!