Dizas dag på dagis...hmmm

Igår åkte mitt lilla monster med min syrra oc hennes familj till Ystad. De åkte till stranden och samlade stenar och snäckor och doppade fötterna. De hade en riktig mysdag.

Syrran och hennes töser hämtade Diza på dagis och i bilen på väg ner till Ystad berättade Diza en sak;

Diza: N, J vet ni vad jag gjorde på dagis idag?

N,J: Nää, vad har du gjort på dagis idag?

Diza: Jag och Leo gömde oss för fröknarna och pussades...

N och J skrattade...

Joanna: På kinden då?

Diza: NÄÄÄÄ!!! På munnen!

Tindra: Gömde ni er vid det gröna huset? Där brukar man träffas och pussas...

Vad är det som händer??? Jag fattar ingenting! Diza har inte fyllt fyra än! Tindra har gått på samma dagis som Diza men nu går hon i nollan, därför vet hon detta...

Herregud, what is happening to the world??? Hur reagerar man på detta? Hmmm....

Tjingeling så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!