Den dära gubben...

Kommer ni ihåg den gubben jag berättade om förra veckan? Han som var ute och sprang i skjorta och jeansshorts barfota med hunden?
Jag såg honom imorse igen :-) Fast idag hade han endast jeansshortsen på sig *hihi* Fast till hans försvar så regnade det ju inte idag ;-) Det är en så märklig bild när man ser honom...

Idag ska syrran och jag ut och springa en runda, sen ska jag börja dela ut det där hemliga som vi hållt på med ;-)
Åååh, så roligt!

Jag kan knappt fatta att det bara är TVÅ veckor kvar ills jag tar examen!!! Det är inte klokt. Sen kan man ju se fram emot en tid som arbetslös tack vare lågkonjunkturen. Vårt yrke är ju så himla beroende av högkonjunkturen så hade vi bara tagit examen förra året så hade det inte varit några som helst problem.
Jaja, första ska jag sommarjobba på min förra praktikplats. Alltid nåt :-)
Nån som känner till nån ledig tjänst som inköpare eller logistiker???

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

*nyfniken*

2009-05-14 @ 16:34:23
Postat av: Jyoti

Hihi :-)

2009-05-15 @ 08:54:35
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!