Åtta dagar avklarade...

Är inne på nionde dagen idag. Kuren går ganska bra får jag säga. Visst vissa morgnar man väger sig svär man lite ;-) men sen å andra sidan så hellre ner lite än upp lite.
Dessutom känns det på kläderna, vissa av dem. Är nästan lite upprörd över att behöva ta uppehåll på lördag, men det är endast för att jag vet hur svårt jag har för at komma igång igen...
Jag ser ju såklart fram emot tjejkvällen :-)

Igår när jag kom hem grillade Ola hemmgjorda biffar (han gör fantastiskt goda biffar) och pommes. Jag fick nästan slå mig själv på fingrarna för att undvika att ta en tallrik... 
Det är sånt som får komma sen. Det är ju inte så långt kvar och jag tänkte att jag skulle vara färdig när jag börjar jobba i juni. Det ger mig bara tre veckor till. Men det ska vi klara :-)


Tjingeling! 

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

halloj !!! Superbra gjort att du inte tog en egen tallrik ... Bara bita tag i det vidriga gräset och hålla sig fast vid vad man har bestämt sig för ... själv kör jag lite Allévo kur ibland och det hjälper att bara väga sig en gång i veckan.

Kram och lycka till :)

2009-05-13 @ 12:23:12
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad är det för jobb? Känns som att jag missat nåt!

2009-05-13 @ 19:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!