Tidigt idag

Jaha, ääääääntligen helg! Me like!
Men huh vad tidigt vi gick upp hela familjen! Vi är familjen sjusovare men idag gick vi upp;
Ola= 6.30
Diza= 7.00
Jag= 7.30

Det är väl ändå liiite överdrivet?!
Idag är dagen fullbokad iaf. Barnkalas klockan 11.00, efter det ska vi tillmormor och morfar med fika och ikväll ska jag till kompis och dricka lite vin.
Egentligen är jag bara sugen på att vara hemma idag, men nu är dagen planerad som vanligt. Dessutom är helgerna uppbokade de närmsta tre veckorna...

Jaja, det är skert rolig när man är uppe i det ;-)

Nä, nu känner jag att jag kan äta frukost. Bara jag som inte ätit än, men det är bara för att jag kan inte äta för tidigt...

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!