På sjukhuset. Jag sa ju att jag v

MMS

På sjukhuset. Jag sa ju att jag var på väg att bli sjuk! Ligger på sjukhuset med buksmärtor. Det började igårkväll med typ mensvärk sen sa det TJONG! Så kunde jag inte röra mig mer. Ola fick hjälpa mig med allt, jag tog två panodil zapp, så jag kunde somna. Vaknade några timmar senare med frossa o fler smärtor. Mådde riktigt illa av smärtorna. Imorse körde vi till akuten, o har varit har hela dagen. Har fått smärtstillande o nu får jag antibiotika. De vet inte riktigt vad det är, de snackade om infektion i livmodern, men är osäkra. Så nu ska jag dricka blandningen här på bilden (smakar pyton btw) sen kommer de o rullar mig till röntgen... Kan räkna med att sova här inatt. Så är det just nu. Hör av mig när jag orkar o vet mer. Tjing!


Kommentarer
Postat av: Linda

BAMSEKRYAPÅDIGKRAM!!!

2009-03-04 @ 21:54:39
URL: http://limars.blogg.se/
Postat av: Sandra

Stackare! Hoppas att de kommer på vad som är fel så att de kan fixa det. Tänker på dig! Krya på dig! Kram

2009-03-05 @ 12:18:15
Postat av: Anna HK

Låter inte alls bra, orolig för dig. Tänker på dig! Kram från mig och Andreas hälsar!

2009-03-05 @ 16:26:31
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!