Köpt en massa!

Idag har jag handlat en massa saker. Mycket mer än jag tänkt från början, MEN jag behövde lite uppiggning. Lite uppmuntran. Så jag handlade en del tröjor sen DESSUTOM kom mitt paket från Halens idag och SÅ jäkla nöjd jag var med de kläderna!!!
Ett par stövlar, ett par svarta jeans (som var förstora och måste beställas om), en svartvit mönstrad klänning och ett brunt linne med resår. Jag kommer lägga ut bilder efterhand som jag använder det. Dagens bilder är på saker som jag köpte på H&M idag. Svarta solbrillor, svart sjal och ett vitt armband (lite pärlemo) och jag ska säga detta att jag har för mig att syrran hade ett sånt här armband på 80-talet. För jag snodde alltid hennes armband på den tiden. Hon hade de här runda plastarmbanden i neonfärger, samma runda armband i metall också detta som jag köpt ett likadant armband idag :-)
Sen dessutom hade hon nagellack i neonfärger (grön, rosa, orange och gul) som jag alltid använde. Men så långt tror jag inte att jag hade gått idag ;-)

OK; HITTADE INTE USB KABELN... JAG FÅR LÄGGA IN BILDERNA IMORRON ISTÄLLET!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anna HK

Vill jätte gärna se foton!

2009-03-26 @ 06:49:25
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!