Jag Har Fått Praktik!!!

ÄNTLIGEN!!!
Idag pratade jag med vd:n hos en modedesigner i Köpenhamn. Det är dem jag har väntat på att få svar från! JAG FICK DET!!!
Jag kan knappt fatta det! Helt otroligt!
Idag måste ha varit min turdag för en halvtimme efter att jag fått ett JA till praktiken så ringde min förra praktikplats och frågade om jag ville ha sommarjobb!
Så det har varit en bra dag :-)
Det enda negativa är att jag lyckas inte lära mig det jag pluggar på! Tentan är imorgon alltså. Så här dåligt har ja aldrig kunnat något, dagen innan tentan någon gång förr...

Mamma var på sjukhuset i onsdags, men hon kunde inte få någon behandling för hennes värden var dåliga igen...
Däremot så blev hon röntgad och svaret blev att medicinen har hjälpt!!! Otroligt va?!
Jag frågade om hon kommer bli frisk, nä det kommer hon inte, för det är obotligt. Men som vi sa, det har hjälpt, så förhoppningsvis kan hon leva lääääänge med det! :-)

Ett par dagar av goda nyheter! Det var välbehövligt nu när vi haft sådana motgångar så länge nu!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt!! Supergrattis! Skönt att höra att medicinen har gjort nytta. Kram

2009-03-12 @ 19:54:47
URL: http://limars.blogg.se/
Postat av: lotta

Skönt med alla goda nyheter:)

2009-03-12 @ 20:10:23
URL: http://lottajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!