Hemma sent idag...

Har precis satt mig i soffan. Det blev en riktigt lång dag idag!
Så jag är trött.
Har fortsatt med projektet idag, det var jobbigare än vad jag räknat med och det dyker upp fler och fler frågor ju mer info jag samlar på mig...
Men sen och andra sidan om jag lyckas med detta så är det en VÄLDIGT bra merit inför framtiden :-)

SÅ roligt det är att titta på när designern skapar kläder! Hon gör showpieces och specialbeställningar själv. Det ser så enkelt ut! Men shit vad avancerat det är!
Likadant när de skissar! Där är en till praktikant so går designskolan i Köpenhamn, hon är helt otrolig på att skissa!

En sak till; Jag uppdaterade min telefon i söndags och jag var smart och säkerhetsbackade all min vikitga musik, ringsignaler, foto och filmer. Men inga telefonnummer...
Så alla som känner mig som läser här får gärna maila eller smsa sina nummer till mig igen :-)
Jag vet... genomtänkt. 

Nu är det ryggläge på soffan som gäller! Take care!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tipsar om en bra sida bara =)

2009-03-17 @ 20:11:25
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613
Postat av: Anonym

Tipsar om en bra sida bara =)

2009-03-17 @ 20:11:27
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!